Шоубизнес, Клюки, Събития и Лайфстайл

Лайфстайл и клюки» Здраве» Енергия»
Печат

Звездни диети: Виктория Бекъм

Едва ли има човек, който да не се възхищавал на перфектната фигура на Виктория Бекъм. Вики има слаб и строен силует, а освен това е майка на три деца. В последните години дори плъзнаха слухове, че е болна от анорексия. Но всичко това не е вярно, защото самата тя призна, че дължи идеалните си мерки на здравословното хранене. Много обича китайска храна, различни видове риба, зеленчуци и плодове. Според нея тайната на идеалното тяло не е в ограниченията, а в правилното и здравословно похапване, което при нея има безспорен резултат. 

Разбира се, Вики споделя, че освен всичко тренира усилено. На ден прави по цели 200 коремни преси, макар че специалисти смятат, че е прекалено, тъй като така тялото привиква и много трудно се постигат гарантирани резултати. Те съветват да бъдем умерени в спортните си тренировки, но и в храненето.

Сред любимите продукти, които са включени в диетата на някогашната спайска, са боба, ягодите и марулята. Освен това Бекъм никога не пропуска да се освежи със зелен чай, който е пълен с витамини и има пречистващо действие. Никой не може да оспори ползите от зеления чай, който помага много при диети за отслабване.

Виктория споделя също, че не е на диета през цялото време, а просто следи какво консумира. Ето и самата диета:

  • Първи ден

В първия ден трябва да приемате само вода и чай. Подобни пречистващи дни е добре да се правят, дори ако не сме се подложили на режим. Към чая може да се добави малко мед. За предпочитане са чаят от хмел, шипка или зелен чай.

  • Втори ден

За закуска яде една четвърт кофичка мляко (нискомаслено), 1/2 ябълка и малко варен ориз. За обяд консумира 100 гр краставица с лимонов сок, малко ориз и 30 гр шунка. Вечеря с омлет от едно яйце и отново малко ориз.

  • Трети ден

Виктория Бекъм пие чай или кафе и закусва препечена филийка с малко маргарин, а също така 50 гр сирене и малко пъпеш. В обедното меню на звездата отново има шунка, но също така краставица и малко пъпеш. За вечеря се храни с два домата и малко сирене, а за десерт си позволява отново малко резенче пъпеш.

  • Четвърти ден 

Менюто е малко по-разнообразно – кисело мляко, банан, домати, чушки, краставица, свинско филе (на скара).

Ако искате да спазвате диетата на Вики, трябва да приемате по 2-3 литра вода на ден. Така много по-лесно ще се отървете от натрупаните през зимата излишни мазнини и ще отслабнете с около четири килограма.

 

Снимки:
Сподели:
Facebook Facebook Twitter Twitter Свежо Свежо
Напиши коментар

Вашето мнение

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Моля въведете кода от картинката

Captcha