Шоубизнес, Клюки, Събития и Лайфстайл

Лайфстайл и клюки» Здраве» Спорт»
Печат

Влез във форма за лятото с водна аеробика

Снимка: www.yourweightlossanswers.com

Сезонът на късите поли и тесните потничета наближава със страшна сила и вече е изключително наложително да се погрижим за изрядната си фигура. Освен това след някой друг месец ще се озовем и на плажа, така че е важно да се чувстваме красиви. Ако обаче изтощителните тренировки във фитнеса не са ви по вкуса, ви предлагаме нещо много ефективно и заедно с това приятно.

Специалистите твърдят, че водната аеробика е един от най-безопасните и приятни начини за стопяване на излишните мазнини и намаляване на теглото. В него се съчетават елементи от различни спортове, само че под начиска на водата резултатът е още по-бърз и забележителен. Комбинация от ритмични движения и танцувални стъпки на фона на хубава музика. Какво повече му трябва на човек?!

И спокойно, изобщо не ви е необходимо да можете да плувате, за да се забавлявате, тонизирате, разтоварите от ежедневния стрес и да отслабвате с водна аеробика. Можете да я практикувате както в по-плитки, така и в по-дълбоки басейни – зависи само от вашето желание.

Едно от най-важните предимства на този спорт е фактът, че не натоварва ставите. Причината е, че водата поема до 80% от теглото и олекотява тялото. Именно по тази причина се препоръчва за хора с притеснения в килограмите и болки в ставите. Междувременно обаче мускулите се натоварват допълнително, защото водата оказва съпротивление и ако вземем едно и също движение, изпълнено веднъж на сухо и втори път във вода, то при последния вариант мускулите ще извършат допълнителна работа.

ПОМОЩНИ МАТЕРИАЛИ

  • гирички – 1, 2 или повече килограма. Това зависи от индивидуалната ви спортна подготовка и възможности. Има огромна разновидност от упражнения – същите, които правите по принцип.
  • лостове – доближават се до стандартната щанга, само че функцията тук е различна.
  • нудълси (макарони) – наричат се така заради начина, по който изглеждат. Използват се, за да задържат тялото на повърхността при по-дълбоки басейни. С тяхна помощ могат да се правят дори коремни преси.
Сподели:
Facebook Facebook Twitter Twitter Свежо Свежо
Напиши коментар

Вашето мнение

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Моля въведете кода от картинката

Captcha