Шоубизнес, Клюки, Събития и Лайфстайл

Лайфстайл и клюки» Здраве» Спорт»
Печат

Как да се сдобием с мечтаното бразилско дупе

Снимки: Интернет

Определението за бразилско дупе се е превърнало в синоним на добре оформени и стегнати задни части. Всяка жена мечтае за изкусителни извивки, а всеки мъж се впечатлява и не остава равнодушен пред подобна гледка.

За радост на повечето жени, вече на мода са по-пищните и релефни форми, а не слабите и анорексични тела. Доказателство за това е зачестяването на случаите, в които жените се решават на хирургични намеси в задната област и дават купища пари, за да направят дупето си по-пищно. Не е задължително обаче да се стига чак до там, а и не всяка дама може да си позволи да отдели такава голяма сума за външния си вид.

Известен фитнес модел е казал: Ако не сте фокусирани върху дупето си, никой друг няма да се фокусира върху него. Това е напълно вярно и ако искате да привличате погледите на околните към задните си части, ще трябва да се потрудите малко. Бъдете сигурни обаче, че ще си струва и резултатите ще се харесат не само на околните, но и на вас самите. 

Със сигурност гените ни са от голямо значение, но пък и ние не сме напълно безсилни в това да направим гледката по-добра. С някои прости упражнения и популярната бразилска диета за няколко месеца ще имате видими резултати в задната област. 

  • Упражнение 1

Заемете котешка поза с кръстосани отпред ръце и плътно прибрани крака, сгънати в колената. Изпълнявайте навеждания и изправяния, като използвате ръцете за опора, а дупето е стегнато и насочено нагоре. Правете по 15-20 повторения.

  • Упражнение 2

Легнете по корем с тяло, плътно прилепено към пода, изпънати и опрени на стената ръце. Започнете да свивате краката в колената, като дупето е стегнато, а пръстите на краката сочат нагоре. Правете по 20-25 повторения.

  • Упражнение 3

Това упражнение е с по-висока степен на трудност. Застанете с гръб към пода, опрени на изпънати ръце и крака, свити в колената. Изнесете десния крак напред и насочете лявата ръка към дясната със завъртане на тялото. Върнете се в изходна позиция. След това сменете краката и ръцете. Правете по 5-10 повторения на всяка страна.

  • Упражнение 4

Любимата „ножица”, но този път с изпънати ръце и дупе, насочено нагоре. Изпълняват се подскоци със смяна на краката (все едно тичате). Правят се 15-20 повторения.

Ето я и Бразилската диета, която се спазва в продължение на 14 дни. Твърди се, че бразилките дължат изкусителните си форми именно на нея.

  • ден 1 и ден 2 – по три пъти на ден се яде твърдо сварено яйце с ябълка и чаша кафе;
  • ден 3 – закуската е от две яйца, на обяд се приема парче говеждо месо, а на вечеря – яйце и спанак;
  • ден 4 – закусвате едно яйце, обядвате варена риба с домат и вечеряте с две яйца с чаша вода;
  • ден 5 – закусвате с яйце и чаша кафе, обядвате с две яйца с домат и вечерята с риба на грил със зеленчуци и малко оцет;
  • ден 6 – закуската отново е яйце с чаша кафе. Обядът се състои от парче говеждо месо с краставица, а вечерята – от телешко месо на грил с домат;
  • ден 7 – закусва се пак с яйце и кафе, обядва се половин пиле на грим със зеленчуци и се вечеря с другата половина от пилето с ябълка.

 

 

 

Снимки:
Сподели:
Facebook Facebook Twitter Twitter Свежо Свежо
Напиши коментар

Вашето мнение

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Моля въведете кода от картинката

Captcha