Шоубизнес, Клюки, Събития и Лайфстайл

Лайфстайл и клюки» Здраве» Спорт»
Печат

Как лесно да се разделим с излишните килограми

Пролетта вече настъпи, а много скоро ще дойде и лятото и е нормално да започнем да се притесняваме за това как изглеждаме. Особено за нас, дамите, е много важно да сме в добра форма в сезона на слънчевите бани. За целта не е нужно да се подлагаме на някакви строги диети и лишения, нито пък да се изморяваме до припадък във фитнес залата. Ако съумеем да спазваме няколко прости правила при храненето и започнем да се движим повече от обикновено, без съмнение ще имаме видима положителна промяна във външния си вид. 

Ето 5 полезни съвета относно храненето:

  • хранете се по 5 пъти дневно – разпределете храната си така, че да бъде достатъчна за 5 отделни хранения. Добре е да похапвате по-често по-малки количества храна, а не обратното;
  • пийте много вода – добре е да се приема минимум по 1.5 л вода дневно, като в това количество не включвайте другите течности, които приемате (кафе, чай, сокове и др.);
  • избягвайте тестените и мазни храни, газираните напитки и алкохола, а наблягайте на плодове, зеленчуци, риба, зърнени храни и такива, богати на фибри;
  • не смесвайте продукти от различен тип в едно хранене – например протеини с въглехидрати;
  • 30 минути преди всяко хранене може да хапвате някакъв плод, който ще ви засити и така ще приемете по-малко количество храна по-късно.

Както и да се храним и колкото и да намалим количеството няма да имаме особени резултати, ако не се движим достатъчно. Като пак ще отбележим, че не е задължително да се подлагат на тежки физически упражнения или да стоим с часове в залата. Ако не си падате особено по спорта, можете просто да започнете да вървите повече, понякога да оставяте автомобила в гаража и да ходите пеша, да избирате стълбите пред асансьора и т.н. Това на пръв поглед са незначителни неща, но с тях ще окажат влияние върху фигурата си.

Разбира се, в случай че имате доста излишни килограми и искате по-осезаеми резултати, ще трябва да положите малко повече усилия и да изгорите по-сериозно количество калории. Можете да се запишете на фитнес, плуване, някакъв вид танци, бойни изкуства, Зумба фитнес и др. Всички тези занимания ще бъдат от голяма полза в борбата с излишните тлъстини. Не бива да забравяте, че не става въпрос само за цифрите, които показва кантара – по-важно е как ще се чувствате по-добре и дали ще бъдете доволни като се погледнете в огледалото.

Следващата седмица ще дръпнем завесата пред тайните на холивудските перфектни тела. Как няколко от най-популярните звезди от Големия екран се справят с калориите и какви неща влизат в техните менюта?

 

Сподели:
Facebook Facebook Twitter Twitter Свежо Свежо
Напиши коментар

Вашето мнение

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Моля въведете кода от картинката

Captcha